itsapieceofcake

Legyen egyelőre egy egyveleg, mindenféle világmegváltó és egyéb ilyen rétű dolog nélkül. Sajáttal vagy épp olyannal ami megtetszett valakitől.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Az ideális társam..

2008.03.09. 22:33 | itsapieceofcake | Szólj hozzá!



Aki egyben a barátom is lesz.
Közte és köztem önzetlen szeretet lesz.

Nem azért foglak szeretni mert szép vagy, vagy azért mert jól nézel ki. Hisz
nekem te mindenképp szép leszel.

Azért fogsz szeretni, mert ha eltévedsz és nem találsz haza, én érted megyek
és hazaviszlek.
Azért foglak szeretni, mert ha eltévedek és nem találok haza, te értem jössz
és hazaviszel.
Azért foglak szeretni, mert felvarrod a gombomat. Lehet hogy nem a megfelelő
színnel..és én majd jót kacagok. De boldog leszek, mert értem tetted.
Szeretni foglak, mert majd túró rudit eszünk:]…és elmegyünk kirándulni..és
együtt sikítunk majd a vidámparkban a hintákon.
Mert ha beteg leszel, készítek neked teát..és beviszem az orvosságod. Mert ha
beteg leszek akkor te készítesz teát.

Mert ha majd bánt valami…egymás mellé ülünk…és majd jókat hallgatunk ha az
kell. Vagy jókat beszélgetünk.

Az ideális társam egyben a barátom is lesz.


Montaigne azt monta:
„Barátok voltunk…..Mert ő volt ő, s mert én voltam én.”
Seneca pedig azt, hogy:
„Aki barát, szeret. De aki szeret, nem mindig barát.”

Bár ez a barátságra vonatkozik és íródott, nem a szerelemre.
Lehet nekem nem is az a szerelem kell, inkább valami összegyúrva.

 

2007.10.07.

 


A bejegyzés trackback címe:

https://itsapieceofcake.blog.hu/api/trackback/id/tr7373344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása